Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

Editado Abrente 59

Domingo, 13 Março 2011

O vozeiro de Primeira Linha correspondente ao primeiro trimestre deste  ano já está na rua.

Nesta ocasiom o jornal comunista galego centra a editorial em denunciar a conjura de canalhas que supom o recém “Acordo Social e Económico para o crescimento, o emprego e a garantia das pensons”  recentemente assinado polo governo, o patronato e o sindicalismo colaboracionista espanhol. 

Na seçom de atualidade o dirigente revolucionário dominicano Narciso Isa Conde analisa a orientaçom da Revoluçom Cubana coincidindo com os lineamentos económicos a debate no imediato VI Congresso do PCC.

Opiniom conta com dous artigos de membros do Comité Central. Em “Um olhar à actual ofensiva ideológica e repressiva do Capital” Carlos Garcia Seoane analisa a ofensiva repressora contra a luita obreira, nacional e popular.

Noa Rios Bergantinhos coincidindo com o 140 aniversário da Comuna de Paris aborda a importáncia das mulheres nesta experiência insurrecional em “As incendiárias. Barricadas lilás nas ruas de Paris“.

O comandante Jesús Santrich, do Estado Maior Central das FARC-EP, analisa a situaçom colombiana na seçom de internacional.