Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

Detido militante de BRIGA esta tarde em Vigo [Actualizado às 23.11]

Terça-feira, 8 Fevereiro 2011

BRIGA convoca umha concentraçom solidária para amanhá, quarta-feira, às 12h nos julgados de Vigo.

Na meia tarde de hoje, era detido em Vigo Simom Ubeira, militante da organizaçom juvenil da esquerda independentista BRIGA. O jovem era interceptado por um carro “Zeta” da polícia espanhola quando caminhava junto a outros dous companheiros pola rua Urzáiz da cidade olívica.

Os polícias que ao ser perguntados polos motivos da detençom dirixirom-se ao jovem independentista dizendo-lhe “tu ya sabes porque es, Simón” ao tempo que identificávam aos outros dous companheiros, os quais também eram ameaçados com um “y vosotros andaros con cuidado“.

Segundo vem de ser informado o advogado do jovem, este estaria acussado de “desordens públicos” pola sua participaçom na jornada de greve geral o passado 27 de janeiro. Da-se a circunstáncia que Simom é irmao de Martim Ubeira, detido também na jornada de luita e que está à espera de julgamento acussado do mesmo delito.

De Primeira Linha sumamo-nos às mostras de solidariedade feitas públicas por BRIGA e NÓS-UP e fazemos um apelo a participar nos actos de apoio que poidam ser convocados.