Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

Primeira Linha deseja um bom ano à classe obreira galega

Sexta-feira, 31 Dezembro 2010

O Comité Central de Primeira Linha manifesta os melhores desejos de um bom 2011 das comunistas e dos comunistas galegos à classe obreira e ao conjunto do nosso povo trabalhador. Conscientes de que só mediante a luita organizada e combativa poderemos evitar mais retrocessos nas conquistas e direitos, queremos transmitir que que o ano 2011 vai ser determinante na hora de podermos dar passos firmes para mudar a correlaçom de forças entre o bloco histórico operário e a burguesia.

As desfavoráveis condiçons subjectivas instaladas no mais fundo da consciência obreira e popular devem ser alteradas mediante a batalha ideológica que deve acompanhar a intervençom política e social da esquerda revolucionária contra o Capital, Espanha e o Patriarcado.

O sucesso da greve geral de 27 de janeiro é o melhor início de um ano no que nom podemos dar trégua. Basicamente de nós, povo oprimido e explorado, dependerá podermos consegui-lo.

Hoje à noite devemos brindar pola unidade da classe obreira, polo desenvolvimento da luita de libertaçom nacional e social de género, polo avanço das luitas anti-imperialistas, pola liberdade d@s pres@s políticos galeg@s, e lembrar Miguel.

Galiza, 31 de dezembro de 2010