Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Internacional, Notícias

Desemprego juvenil alcança recorde histórico

Segunda-feira, 16 Agosto 2010

Segundo a Organizaçom Internacional do Trabalho, a taxa mundial de desemprego juvenil alcanço níveis históricos no passado ano 2009, com um 13 % correspondente a mais de 81 milhons de pessoas. Estes dados forom feitos públicos no relatório elaborado polo organismo e intitulado “Tendências Mundiais do Emprego Jovem 2010”, que revela umha acusado aumento da taxa do desemprego juvenil provocado pola crise.

No mesmo relatório, a OIT anuncia que seguirá aumentando este ano para diminuir no seguinte, em 2011, como conseqüência de umha hipotética recuperaçom económica que a estas alturas nom se albisca. A OIT alerta também de que ainda entre @s jovens com emprego, uns 152 milhons, cerca de um 28 % do total, sobrevivirom em 2008 em um estado de pobreza extrema com uns ingresos menores a 1,25 dólares por pessoa e dia nos seus fogares.

Se a taxa mundial de desemprego é alarmante, na Galiza a situaçom é dramática. Segundo dados revelados recentemente pola CIG, a taxa galega duplica amplamente a taxa mundial, alcançando o 31,9% da juventude em 2009.

Junto com os dados de desemprego, destaca a enorme precariedade que afecta às e aos trabalhadoras/es jovens, situaçom que se virá agrava com a aplicaçom das medidas recentemente aprovadas na reforma laboral.