Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

Galiza acolheu mobilizaçons solidárias em apoio a Palestina

Quarta-feira, 2 Junho 2010

Na maioria dos principais centros urbanos do País realizarom-se onte concentraçons e manifestaçons de denuncia do terrorismo sionista e em apoio a luita do povo palestiniano.

Vários milhares de pessoas secundárom as concentraçons, na maioria dos casos convocadas por Galiza por Palestina, que juntárom umha média de 250 pessoas em Compostela, Corunha, Ferrol, Ponte Vedra ou Vigo.

A esquerda independentista e socialista galega participou activamente manifestando a histórica solidariedade internacionalista do nosso movimento de libertaçom nacional com umha causa que sentimos muito próxima.

“Sionismo é terrorismo”, “Estado Sionista, Estado Terrorista”, “Palestina Vencerá”, “Galiza Palestina solidariedade”, “Intifada” fôrom algumhas das principais palavras de ordem empregadas.

Há que destacar o oportunismo do autonomismo na mobilizaçom de Vigo. Os cargos públicos do BNG local e outros ex-responsáveis do governo bipartido tam só procurárom protagonismo situando-se trás a faixa de cabeça para deixar a concentraçom quando esta decidiu sair em manifestaçom pola rua do Príncipe até a Porta do Sol.