Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

Novo julgamento político contra a esquerda independentista

Quarta-feira, 19 Maio 2010

NÓS-Unidade Popular informa no seu sítio web que amanhá quinta-feira, 20 de Maio, decorrerá nos julgados de Ferrol um novo julgamento contra a esquerda independentista. Desta vez serám três companheiras as que terám que sentar-se no banco sob a acusaçom dum delito de ultrajem a Espanha.  A fiscalia solicita no seu escrito de acusaçom umha multa de 3.000 euros para cada umha delas.

Os factos remontam-se ao Dia da Galiza Combatente de 2008, quando NÓS-UP homenageava no farol de Meirás, comarca de Trasancos, às luitadoras galegas. Ao finalizar o acto umha bandeira espanhola consumia-se no lume.

Segundo informa NÓS-UP nas diligências entregadas pola Guarda Civil à Fiscalia, relatadas num novo dossier contra o MLNG, o corpo repressivo afirma identificar às pessoas que queimarom a bandeira espanhola. Isto seria graças à colaboraçom cidadá, sempre segundo a versiom da Benemérita, ao ser entregadas ao corpo repressivo umha série de fotos por anónimos bufos.

NÓS-Unidade Popular tem convocada umha concentraçom em solidariedade com as três companheiras para as 9.45h diante dos julgados de Ferrol.

Novo fracaso da Guarda Civil

Por umha outra parte NÓS-UP também fixo público hoje que finalmente a fiscalia da Audiência Provincial de Ponte Vedra acabou por desestimar a denúncia que a Guarda Civil tinha apresentado contra quatro membros da sua Direcçom Nacional pola difusom de um vídeo na rede na que se deixava em evidência a imparcialidade judicial durante um julgamento contra dous militantes independentistas acusados de danificar simbologia fascista no sul da Galiza.

Podes ver mais informaçom no web da organizaçom independentista.

Deixa a tua resposta!

Insere o teu comentário em baixo, ou trackback a partir da tua própria página. Também podes ser assinante destes comentários via RSS.

Sê amável. Mantém-no limpo. Cinge-te ao tema do título. Nom fagas spam.

Podes usar as seguintes tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

O Gravatar está habilitado. Para conseguir o teu próprio avatar-globalmente-reconhecido, visita Gravatar.