Procissom alternativa das Panteras Rosa reivindica direito ao aborto em Compostela
Apesar da tentativa policial de impedir a livre expressom do colectivo num dia assinalado -ontem começavam as procissons católicas na capital galega- finalmente realizou-se a marcha contra o Vaticano convocada polas Panteras Rosa, que percorreu a zona velha compostelana com palavras de ordem contra a hierarquia católica, a homofobia e em favor dos direitos das mulheres.
Segundo denúnciárom as pessoas que participárom na iniciativa lúdico-reivindicativa, a polícia espanhola identificou arbitrariamente numerosas manifestantes na praça do Pam, ameaçando com rebentar a procissom alternativa por supostamente ir contra “a liberdade de culto”, em referência à procissom católica que, em simultáneo, marchava livremente polo centro histórico de Compostela.
A insistência das Panteras Rosa acabou por impedir o bloqueio policial, desenvolvendo-se a iniciativa com conteúdos abertamente críticos com a Conferência Episcopal e contra a intromissom da hierarquia católica na vida das pessoas, nomeadamente das mulheres galegas. ‘Aborto livre e gratuito’, ‘Imos queimar a Conferência Episcopal’, ‘Na minha cona nom manda ninguém’ e ‘Nós parimos, nós decidimos’ fôrom algumhas das palavras de ordem mais repetidas nesta Maricrista ‘09.
A seguir mostramos o vídeo realizado polo colectivo Gzvídeos.













Na minha cona nom manda ninguem!
É umha dissas palavras de ordem que devem por direito propia passar a historia da loita popular!
Lume ó Vaticano! Cricificaçom para Rouco Varela! Que ensine co ejemplo o que significa o sacrificio cristiam.
Deixa a tua resposta!