Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

Conferência Episcopal espanhola também se enriquece com as SICAV

Sexta-feira, 14 Maio 2010

A Conferência Episcopal espanhola também fai uso das SICAV. Com efeito a Igreja católica, que ao fim e ao cabo tem séculos de prática em enriquecimentos pouco claros e nada honestos, possue duas destas Sociedades de Inversom de Capital Variável  actualmente, dependentes do arcebispado de Astorga e de Uvieu.

Umha delas é Vayomer, vinculada à seita Opus Dei e que geriu 7 milhons de euros durante o primeiro trimestre deste ano. A segunda é Gran Premiere, gerida polo português Banco Espírito Santo e que conta com um património de 1,48 milhons de euros. Entre outras muitas empresas, estas sociedades realizam inversons em valores de Iberdrola, Cepsa ou o Grupo Prisa.

As SICAV som umha mistura entre sociedades anónimas e fundos de inversons que se caracterizam pola sua escasa tributaçom polo imposto de sociedades, tam só o 1% frente ao 30% do resto, e também por estarem isentas de outros impostos. Fôrom criadas em 1985 polo governo de Felipe González e desde entom convertêrom-se no instrumento preferido das grandes fortunas para defraudar legalmente. Actualmente há no Estado espanhol 3347 SICAV que gerem arredor de 27000 milhons de euros.

O actual governo do Reino de Espanha já descartou endurecer a fiscalidade neste ámbito, como em geral para a burguesia e os sectores com ingressos milionários. Segundo anunciava Zapatero ontem, a soluçom à crise provocada pola avarícia dos capitalistas passa polos sacrifícios de trabalhadores/as e pensionistas, os ricos seguirám amassando milhons tranquilamente.