Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Em destaque, Notícias

CCOO e UGT demonstram a sua submissom aos interesses de Estado numha reuniom com o Bourbon

Domingo, 14 Fevereiro 2010

É “hora de grandes esforços e de ámplios acordos para superar juntos, quanto antes e com a devida determinaçom, as graves conseqüências da crise”. Som palavras do chefe de Estado espanhol que nestes tempos de crise económica combina as ceias de gala e regatas com incursons na cena política.


Assim ontem mesmo os líderes de CCOO e UGT, Fernandez Toxo e Cándido Méndez, acudiam solícitos para render vassalagem ao Bourbon e assegurar-lhe que o seu compromisso com a canalizaçom responsável do descontentamento social que, se prevê, provocará o assalto do governo do PSOE contra os direitos e conquistas da classe obreira.

A imprensa espanhola apressou-se a assinalar que este tipo de encontros, nos quais o monarca “arbitra e propom”, som habituais, ainda que a gravidade da situaçom e a importáncia da ofensiva que se prepara seja de tal magnitude que pola primeira vez se realiza de forma pública, ainda que nunca vaiamos conhecer o falado entre os máximos dirigentes das burocracias sindicais espanhola e o monarca.

Mais alá das leituras centradas na política espectáculo de disputas eleitoralistas de PSOE e PP, a pública mediaçom do Bourbon, além de detonar as tentativa de o apresentar como umha peça decorativa dedicado aos seus vícios e a negócios, políticos ou nom, internacionais, confirma o calado da reforma que o governo prepara.