Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Opiniom

Jesús larrañaga, um comunista basco, um dos nossos

Segunda-feira, 18 Janeiro 2010

Boltxe Kolektiboa

Onde podem estar as mulheres e homens comunistas em Euskal Herria hoje? Sem dúvida, na Esquerda Abertzale, com o povo e com os objectivos políticos de Independência e Socialismo. Assim de claro e assim de contundente. Continuando com a tradiçom das pessoas que nos precedêrom. A figura de Jesús Larrañaga, que homenageamos no próximo dia 23 em Pasaia e redondezas, a cuja figura se dedicam outros actos políticos em Santurtzi, Bilbo, Otxarkoaga ou Pasaia, que tenhem em comum o carácter operário e popular de todas essas localidades.

Nom é estranho pois que EHK, Boltxe, Iskra, Pa…Já Kultur Elkartea ou a Gazte Asamblada de Otxarkoaga recolhamos o testemunho com Ekimen Komunista e outros companheiros para aderirmos à reivindicaçom de Larrañaga Elkartea e de outras tantas pessoas referenciais da vida política e cultural de Euskal Herria. Nom podemos deixar o futuro de nosso povo em maos da direita basca. Cada vez que tem havido que combater, no PNB tem prevalecido o cálculo de interesses económicos e pessoais.

Portanto, tal e como Lenine nos dixo, teoria e prática! Prática, há muita em Euskal Herria, teoria cada vez mais e objectivos há que fixá-los. Asko gara, bildu gaitezen!, somos muit@s, unamos-nos! É um velho grito de unidade. E isso fazemos, unidade! Com nossas especificidades, com o nosso passado e com o nosso presente, Unidade!

As jornadas vam avante. Reivindicamos os comunistas que combatêrom contra o entreguismo do PCE do regime monárquico e do sistema, contra os comunistas de salom, a servir ao povo!

Vencer ou morrer pola Argentina!, foi a palavra de ordem do valente PRT – ERP de Santutxo. Vencer e viver por Euskal Herria!, é a palavra de ordem que as mulheres e homens comunistas bascas levantamos. Sem sectarismos, sem dogmátismos, na tradiçom do Movimento Popular Basco de que tanto temos que aprender. Honrando as e os nuessos, honramos as geraçons que agora luitam no presente. E levantamos a bandeira da História para nom a deixar cair na lama revisionista do oficialismo que tem permitido que matem duas vezes os seus melhores luitadores.

É a nossa tarefa construir-nos em volta da luita pola Independência e o Socialismo, em volta do nosso povo, com o orgulho que sentimos polos nossos combatentes, por todos eles e elas, polo respeito que lhes temos, prometemos afincar a posiçom de luita e avançar, ao grito de guerra de Larrañaga à frente dos combatentes dos seu batalhom, Aurrera euzkotarrak!, polo povo trabalhador, polo nosso povo, polo futuro e polo pam. Polas razons que nos fam ser comunistas, as mulheres e os homens deste povo que levantamos a bandeira de um futuro sem classes sociais e sem o criminoso patriarcado que tanto envergonha também os homens conscientes.

Aurrea Euskotarrak! Adiante euskotarrak

Boltxe Kolketiboa