Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

Custo da vida aumenta com o novo ano

Quarta-feira, 6 Janeiro 2010

A mudança de ano traz de novo importantes incrementos nos preços que contribuem para a pauperizaçom da populaçom trabalhadora, após um ano em que, aliás, a percentagem de populaçom desempregada cresceu em mais de 17% só na Comunidade Autónoma da Galiza. Enquanto o Salário Mínimo Interprofissional aumenta neste ano apenas 1,5% e as pensons somente 1%, múltiplos serviços aumentam o seu custo acima destes ligeiros incrementos.

Por exemplo, a factura da luz sobe 2,6%, o butano 3,4%, o transporte de comboios entre 4% e 6% (ficando pendente ainda a subida do bilhete de autocarro) e até os envios através dos Correios (entre 3,2% e 6,2%). Ainda, o Governo espanhol também aprovou já o incremento de vários impostos e é  previsível que haja mais ao longo de 2010.

Portanto, enquanto as maiores fortunas da oligarquia aumentárom os seus ganhos 27% em 2009 apesar da crise capitalista (caso do galego Amáncio Ortega, dono de Inditex), a maioria trabalhadora do nosso país terá que suportar o aumento do custo da vida e a nova tentativa de reforma laboral que o patronato exige e que o Governo e os sindicatos espanhóis estám dispostos a pactuar. Boas razons para reagirmos neste novo ano e para impulsionarmos luitas que impidam novos recuos para a classe trabalhadora galega.