Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Internacional, Notícias

Principat da Catalunha poderá vir a suprimir crueldade animal das touradas espanholas

Domingo, 20 Dezembro 2009

A cruel “Fiesta Nacional” espanhola pode ter os seus dias contados no território catalám do Principat (onde já se encontra num evidente declínio, sendo só mantida polo empenho do espanholismo) após a superaçom do primeiro trámite no Parlament da Iniciativa Legislativa Popular em contra das touradas apresentada pola Plataforma Prou!

A ILP, que contou com um importante apoio social (180.000 assinaturas), seguirá-se a tramitar para modificar a Lei de Protecçom de Animais até que finalmente se vote de novo no Parlament. Nesta primeira votaçom, a ILP contou com 67 votos favoráveis, frente a 59 contrários e 5 abstençons.

É de salientar o impacto mediático da iniciativa, com um posicionamento contrário ao fim das touradas por parte da imprensa espanhola, que olha como um dos tradicionais elementos identitários promovidos por Espanha pode ser eliminado da Catalunha, o qual supom um novo revés para a imposiçom do projecto nacional espanhol nesse país.

De facto, as touradas tampouco som permitidas nas Ilhas Canárias desde há tempo, mas este facto nom ergueu o balbordo mediático que sim produz no caso catalám. E nom é por acaso que a defesa das touradas e a emenda à totalidade à ILP fosse feita polo PP, Ciutadans e pola maioria do PSC, enquanto ERC, IpC e parte de CiU votárom a favor da mesma.