Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

Mais um escudo franquista tingido de cor de rosa

Domingo, 22 Novembro 2009

Umha iniciativa antifascista desta vez anónima serviu para dar cor de rosa a um escudo da Falange em pedra, no prédio da antiga sede municipal de Paços de Borbém. “Quem semeou as valetas do nosso país com os corpos dos mais destacados e destacadas defensoras da nossa classe som hoje os que marcam as linhas de actuaçom da Junta da Galiza e do Estado espanhol”, afirmam no texto reivindicativo da acçom simbólica pola retirada da simbologia fascista.

A acçom do sul nom é a única acontecida no nosso país no aniversário da morte do genocida general Franco, já que em Ferrol e em Neda houvo também várias pintagens de estátutas dedicadas a personagens do franquismo e aos mortos do bando fascista na guerra de 1936-39.

Todas elas, como as centenas sucedidas nos últimos anos por iniciativa da nossa esquerda independentista, ponhem o dedo na ferida da permanência da apologia da ditadura criminal 34 anos depois da morte do ditador, assim como da clara insuficiência da Lei da Memória aprovada já há dous anos e cujo cumprimento continua pendente.