Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

La Voz de Galicia, o jornal mais financiado pola Junta do PP

Quinta-feira, 24 Setembro 2009

La Voz de Galicia recebeu da Secretaria Geral de Meios, dependente da Conselharia da Presidência, 150.000 euros. Concretamente, esta quantidade foi entregue à Fundaçom Santiago Rey, segundo a referida Secretaria Geral, para a “realizaçom conjunta de actividades formativas no sector audiovisual”. Nom é nada novo que La Voz de Galicia receba um trato privilegiado da Administraçom autonómica e cumpre salientar que já do último governo Fraga recebeu, em 2004, 1,8 milhons de euros.

Nesse mesmo ano, através de acordos assinados entre a Junta e diferentes meios de comunicaçom, fôrom entregues 14 milhons de euros. O Conselho de Contas já tem alertado das enormes quantidades de dinheiro público que vam parar às arcas das empresas de comunicaçom, mediante acordos que se assinam por livre decisom dos responsáveis políticos, sem concurso nem bases públicas de nengumha índole.

No caso de La Voz de Galicia, evidentemente, trata-se de recompensas por serviços prestados, tendo em conta que a linha editorial desta rotativa é manifestamente favorável ao PP, que já na passada campanha eleitoral fijo umha clara campanha em favor de Núñez Feijó e que actualmente é o maior propagandista das políticas do governo autonómico.