Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

NÓS-Unidade Popular homenageará Moncho Reboiras no dia 12 em Ferrol

Quinta-feira, 6 Agosto 2009

Como cada ano, a Assembleia Comarcal de Trasancos de NÓS-UP vai lembrar o exemplo militante e de compromisso que representa José Ramom Reboiras, 34 anos depois da sua morte a tiros da polícia espanhola. Será no próximo dia 12 de Agosto, quarta-feira, na Rua da Terra de Ferrol, às 20h30, com umha concentraçom à porta do prédio onde a polícia franquista disparou repetidamente contra o militante da UPG, um 12 de Agosto de 1975.

O jovem militante comunista e independentista, morto com só 25 anos, tivera tempo de dedicar os seus melhores anos à auto-organizaçom do povo trabalhador galeg em ámbitos como o sindical e o cultural, além de se integrar na frente armada da UPG.

A figura de Reboiras transcende os limites da sua militáncia partidária para constituir um exemplo de militáncia patriótica e de classe, por isso a actual esquerda independentista continua a reivindicar a sua memória. Na homenagem deste ano, além da oferta floral, será descoberta umha placa em lembrança do homenageado e intervirám o porta-voz nacional de NÓS-UP, Maurício Castro, e o responsável do Grupo de Base de BRIGA em Trasancos, Carlos Garcia Seoane.