Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Em destaque

Ler livros marxistas para formar comunistas

Quinta-feira, 23 Abril 2020

Com a ediçom galega do Manifesto Comunista em 1998, Primeira Linha apresentou o primeiro e único selo editorial comunista da Galiza.
Nestas duas décadas Abrente Editora, tem editado 18 livros, 19 cadernos, mais 4 livros conjuntamente com a Dinossauro Edições.

A nossa modesta editora tem sido pioneira na ediçom em galego de obras clássicas do marxismo. Temos realizado um ingente esforço por divulgar no nosso idioma a Marx, Engels, Lenine, Vitor Serge, Che Guevara, Carlos Marighella, Francisco Martins Rodrigues.
As quatro coleçons da Abrente Editora [Biblioteca Galega de Marxismo-Leninismo, Construirmos Galiza, Documentos e Textos Políticos, Internacional, Cabeça de Égua] som também expressom e resultado da elaboraçom teórico-prática do comunismo revolucionário galego, na recuperaçom das fontes das quais se tem nutrido o projeto do comunismo combatente, patriótico e revolucionário galego, da nossa melhor memória histórica como classe e como povo.
Alguns dos títulos estám esgotados, outros podem ser consultados on line, e umha boa parte destes 41 livros e cadernos podem ser adquiridos no nosso fundo editorial.

Neste 23 de abril, Dia Internacional do Livro, animamos à classe operária mais avançada, à juventude e mulheres trabalhadoras, a adquirir títulos da Abrente Editora, a ler livros que sirvam para organizar a luita operária contra o Capital.

Como adquirir os livros da Abrente Editora?
Cumpre encaminhar um e-mail a primeiralinhagz@gmail.com ou telefonar o número 616 868 589, indicando que títulos queres. Posteriormente deves fazer o depósito da importáncia correspondente no número de conta de Abanca ES95 2080 0316 2130 4002 0508. Tem em conta que, aos preços indicados, deves acrescentar 5 euros de gastos de envio.