Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

Bravo camaradas!

Sexta-feira, 30 Agosto 2019

 

BRAVO CAMARADAS!
Neste longo período histórico de ofensiva imperialista, de involuiçom ideológica, de todo tipo de oportunismos e claudicaçons disfarçadas sob os mais diversos mantos e relatos.
Neste longo período histórico no que seguimos instalados sem perspetivas imediatas de alteraçons destacadas.
Neste longo período histórico de derrotas, genuflexons, abandonos e traiçons, de contratempos e sensabores, 29 de agosto de 2019 ficará gravada entre o comunismo revolucionário como umha jornada de luz e alegria.
A selva amazónica bolivariana da Inírida, converteu-se no epicentro da luita de classes. A nova Marquetália anunciada polo comandante Iván Márquez, flanqueado de Jesús Santrich e o Paisa, acompanhado de várias dúzias de destacados quadros das FARC-EP, é umha boa notícia para a luita da classe trabalhadora e do conjunto dos oprimidos e excluídos, para as aspiraçons de justiça social e liberdade da imensa maioria da humanidade.
Os melhores filhos e filhas da insurgência comunista de Manuel Marulanda e Jacobo Arenas, da sua heroica resistência, optárom por quebrar com a camarilha liquidacionista e entreguista do partido socialdemocrata da rosa, por aplicar as suas históricas leiçons.

Com coragem e audácia, com lucidez e firmeza, anunciárom que voltam ao combate.
Ainda fica muito caminho por percorrer, muita linha política por afinar, mhuto debate e coerente acom teórico-prática para restaurar os princípios e as bases ideológicas do marxismo-leninismo.


A Revoluçom Socialista/Comunista está de parabéns!
Juramos vencer e venceremos!

Primeira Linha
Galiza, 29 de agosto de 2019