Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Opiniom

Lenine continua inspirando as luitas emancipatórias

Segunda-feira, 21 Janeiro 2019

Um dia como hoje de 1924, falecia Vladimir Ilich Uliánov, mais conhecido como Lenine.
A sua genialidade foi determinante para superar o timoratismo e confort na que estava instalada a direçom bolchevique em abril de 1917, conduzindo ao proletariado russo pola via insurrecional vitoriosa na Revoluçom de Outubro.

Contrariamente ao que se poda pensar, a maior ameaça que padece o leninismo -como continuidade, desenvolvimento e aperfeiçomento do marxismo-, nom procede do exterior do campo político que se reclama “comunista”.
Todas as tentativas do imperialismo por manipular e criminalizar a sua coerente açom teórico-prática nom lográrom evitar que Lenine siga sendo o referente da luita operária.
Porém, o verdadeiro perigo é a adulteraçom dos fundamentos do leninismo que pratica a imensa maioria das forças e partidos que se reclamam “comunistas”.
A maior homenagem, no 95 aniversário do seu falecimento, é resgatar o leninismo do amorfismo e folclorizaçom que pratica a socialdemocracia disfarçada de comunista.
Combatamos sem trégua nem concessons a banalizaçom do seu legado, a esterilizaçom do seu projeto anticapitalista e revolucionário, polo reformismo e o revisionismo hegemónico no movimento operário.

Lenine é inspiraçom e guia da luita proletária mundial, e d@s comunistas galeg@s contra a exploraçom capitalista e a libertaçom nacional da nossa Pátria.