Primeira Linha assina manifesto de AGARB de apoio eleitoral forças bolivarianas
O nosso partido é umha das 13 entidades galegas que assina o manifesto “Galiza com a Venezuela chavista” promovido pola Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana.
O documento que reproduzimos integramente e que pode ser consultado no renovado site da AGARB http://agarb.wordpress.com/ apela à “comunidade galega que vive na Venezuela, assim como a comunidade venezuelana que reside na Galiza, apoiar as candidaturas municipais bolivarianas e socialista nas eleiçons de 8 de dezembro”.
Galiza com a Venezuela chavista
A vitória das forças bolivarianas 8 de dezembro consolidará a sua continuidade
Vindouro domingo 8 de dezembro o povo da Venezuela está convocado a umhas novas eleiçons municipais.
Este processo eleitoral tem lugar oito meses após a vitória do movimento bolivariano e chavista nas eleiçons de abril, nas que Nicolás Maduro foi eleito Presidente da República Bolivariana.
Este período tem-se caraterizado por umha ofensiva permanente do imperialismo e da burguesia venezuelana contra a Revoluçom Bolivariana.
Mediante umha guerra económica que incentiva a especulacçom e o acaparamento, o desfornecimento de produtos de primeira necessidade, os sobrepreços e a malversaçom no uso das divisas, a direita pretende desestabilizar o Governo bolivariano.
Esta estratégia nom é nova, já foi ensaiada em 2002-2003 durante o fracasado paro económico e golpe petroleiro, e anteriromente com sucesso contra o governo de Salvador Allende da Unidade Popular chilena.
A vitória das candidaturas das forças políticas agrupadas no Grande Pólo Patriótico Simón Bolívar será fundamental para consolidar o processo, derrotar a direita e o imperialismo e avançar no aprofundamento da orientaçom socialista da Revoluçom Bolivariana.
As organizaçons e forças galegas abaixo assinantes consideramos imprescindível a continuaçom do processo revolucionário bolivariano na Venezuela para garantir e aprofundar nas conquistas sociais, económicas, políticas e culturais, e a permanência da soberania e da independência nacional da Venezuela frente ao imperialismo.
O êxito das candidaturas articuladas no GPP Simón Bolívar é a única garantia de evitar o retrocesso e a involuçom neoliberal e neocolonial das forças reacionárias.
Por este motivo, apelamos a comunidade galega que vive na Venezuela, assim como a comunidade venezuelana que reside na Galiza, para apoiar as candidaturas municipais bolivarianas e socialista nas eleiçons de 8 de dezembro.
Galiza, 5 de dezembro de 2013
Organizaçons assinantes:
-Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana (AGARB)
-AGIR, organizaçom do estudantado da esquerda independentista
– Bloque Nacionalista Galego (BNG)
-Central Obreira Galega (COG)
-BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista
-Federación Rural Galega (FRUGA)
-Isca!
-Liga Estudantil Galega
-Mar de Lumes. Comité galego de solidariedade internacionalista
-Movimento Continental Bolivariano (MCB) Capítulo Galiza
-NÓS-Unidade Popular (NÓS-UP)
-Partido Comunista do Povo Galego (PCPG)
-Primeira Linha