Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Internacional, Notícias

Primeira Linha assina manifesto de AGARB de apoio eleitoral forças bolivarianas

Quinta-feira, 5 Dezembro 2013

O nosso partido é umha das 13 entidades galegas que assina o manifesto “Galiza com a Venezuela chavista” promovido pola Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana.

O documento que reproduzimos integramente e que pode ser consultado no renovado site da AGARB http://agarb.wordpress.com/ apela à “comunidade galega que vive na Venezuela, assim como a comunidade venezuelana que reside na Galiza, apoiar as candidaturas municipais bolivarianas e socialista nas eleiçons de 8 de dezembro”.

Galiza com a Venezuela chavista

A vitória das forças bolivarianas 8 de dezembro consolidará a sua continuidade

Vindouro domingo 8 de dezembro o povo da Venezuela está convocado a umhas novas eleiçons municipais.

Este processo eleitoral tem lugar oito meses após a vitória do movimento bolivariano e chavista nas eleiçons de abril, nas que Nicolás Maduro foi eleito Presidente da República Bolivariana.

Este período tem-se caraterizado por umha ofensiva permanente do imperialismo e da burguesia venezuelana contra a Revoluçom Bolivariana.

Mediante umha guerra económica que incentiva a especulacçom e o acaparamento, o desfornecimento de produtos de primeira necessidade, os sobrepreços e a malversaçom no uso das divisas, a direita pretende desestabilizar o Governo bolivariano.

Esta estratégia nom é nova, já foi ensaiada em 2002-2003 durante o fracasado paro económico e golpe petroleiro, e anteriromente com sucesso contra o governo de Salvador Allende da Unidade Popular chilena.

A vitória das candidaturas das forças políticas agrupadas no Grande Pólo Patriótico Simón Bolívar será fundamental para consolidar o processo, derrotar a direita e o imperialismo e avançar no aprofundamento da orientaçom socialista da Revoluçom Bolivariana.

As organizaçons e forças galegas abaixo assinantes consideramos imprescindível a continuaçom do processo revolucionário bolivariano na Venezuela para garantir e aprofundar nas conquistas sociais, económicas, políticas e culturais, e a permanência da soberania e da independência nacional da Venezuela frente ao imperialismo.

O êxito das candidaturas articuladas no GPP Simón Bolívar é a única garantia de evitar o retrocesso e a involuçom neoliberal e neocolonial das forças reacionárias.

Por este motivo, apelamos a comunidade galega que vive na Venezuela, assim como a comunidade venezuelana que reside na Galiza, para apoiar as candidaturas municipais bolivarianas e socialista nas eleiçons de 8 de dezembro.

Galiza, 5 de dezembro de 2013

Organizaçons assinantes:

-Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana (AGARB)

-AGIR, organizaçom do estudantado da esquerda independentista

– Bloque Nacionalista Galego (BNG)

-Central Obreira Galega (COG)

-BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

-Federación Rural Galega (FRUGA)

-Isca!

-Liga Estudantil Galega

-Mar de Lumes. Comité galego de solidariedade internacionalista

-Movimento Continental Bolivariano (MCB) Capítulo Galiza

-NÓS-Unidade Popular (NÓS-UP)

-Partido Comunista do Povo Galego (PCPG)

-Primeira Linha