Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

4 anos de prisom para Telmo e 2 anos de prisom e 33.000 euros para Miguel

Quarta-feira, 20 Fevereiro 2013

Há escasos minutos o CSAMT anunciava no seu sítio na rede que na manhá de hoje os serviços jurídicos dos dous sindicalistas do metal viguês, Telmo Varela e Miguel Nicolás, conheciam o falho dos julgados de Vigo onde condenam a quatro anos de prisom ao primeiro e a dous anos ao segundo.  Polo seu interesse reproduzimos a notícia publicada polo CSAMT.

4 anos de prisom para Telmo e 2 anos de prisom e 33.000 euros para Miguel

Na manhá de hoje, tivemos conhecimento da sentença contra os dous sindicalistas do metal viguês acusados de atacar um escritório do INEM em Vigo no ano 2010. Embora a procuradoria tenha mantido umha petiçom de 10 anos de prisom para Telmo e 5 anos para Miguel Nicolás, finalmente a decisom judicial hoje conhecida fixa em quatro anos a pena para Telmo Varela, por “posse de explosivos”.  Há que lembrar que leva 2 anos seqüestrado nas prisons espanholas e que, com esta sentença de 4 anos, deveria sair em liberdade de forma imediata. Porém, o Estado espanhol continua a reprimir com dureza e, numha manobra de atraso da sua saída da cadeia, foi transferido de prisom umha vez conhecida a sentença.

Pola sua parte, Miguel é condenado a dous anos de prisom, por “danos”, ao qual há que somar a petiçom dumha indenizaçom que ascende a 32.958,69€.

O CSAMT quer transmitir toda a solidariedade e apoio aos dous companheiros e apelar ao Povo Trabalhador Galego a somar-se à luita anti-repressiva.

A luita obreira nom é delito.

Nom pode ser, obreir@s nas cadeias, corruptos no poder.

-->