Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

Presidente do Banco de Espanha apressa o governo para que anuncie o congelamento das pensons

Segunda-feira, 8 Outubro 2012

O governo espanhol continua sem esclarecer publicamente a sua decisom a respeito da atualizaçom das pensons para 2013. Ainda que, no quadro das exigências da reduçom do gasto público imposta pola Uniom Europeia, todo aponte para que tal atualizaçom em funçom do incremento do IPC nom se produzirá, o governo espanhol continua a dilatar os prazos, consciente da dureza de umha medida que reduzirá gravemente o poder aquisitivo de trabalhadores e trabalhadoras jubiladas.

Por se existisse algumha dúvida sobre as intençons do governo, o recentemente eleito presidente do Banco de Espanha, acabou de inisistir em que qualquer revalorizaçom das pensons aumentaria o déficit público comprometido com a Uniom Europeia.

A ambigüidade calculada dos Orçamentos Gerais do Estado vem determido polo processo eleitoral galego e a negociaçom do regaste à economia espanhola e oculta a decisom de incumprir a lei de revalorizaçom, que obriga a atualizar as pensons em base ao dado do IPC do período anual de novembro de 2011 a novembro de 2012.