Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

Arrancou greve indefinida das trabalhadoras de ajuda a domicílio em Sada

Terça-feira, 2 Outubro 2012

As trabalhadoras da empresa concissionária do serviço de ajuda a domicílio no concelho de Sada, Galicia Saudade, estám em greve indefinida desde o passado 29 de setembro. Esta empresa anunciou um ERE de extinçom em virtude do qual todas as trabalhadoras estarám despedidas no dia 5 de outubro. A situaçom vê-se agravada aliás pola contrataçom por parte da Cámara Municipal de umha outra empresa que está a cobrir baixas laborais e usurpando-lhe carga de trabalho a este coletivo de trabalhadoras.

Os conflitos com o seu pessoal nom ficam reducidos a Sada. Tamém as trabalhadoras desta empresa para a prestaçom de serviços similares mas no Concelho de Arteijo, denunciam impago de nóminas e incumplimentos reiterados do Convenio coletivo.

A quebra das tam cacarejadas virtudes da privatizaçom de serviços públicos que sem qualquer pudor prticarom de forma generalizada os governos locais na Galiza. As práticas destas empresas concesionárias que durante anos bordearom a vulneraçom dos direitos laborais do pessoal ao seu cargo, agravarom-se desde o início da crise e a reduçom dos seus milionários benefícios a conta da precarizaçom dos serviços públicos.