Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Internacional, Notícias

Governo espanhol aprova crédito extraordinário de 1.728 milhons de euros em armamento militar

Segunda-feira, 10 Setembro 2012

Às portas de um resgate que segundo todos os prognósticos provocará novas baterias de reformas e cortes do gasto que se somarám às já adotadas durante estes meses, o governo espanhol acabou de aprovar um crédito extraordinário de 1.782 milhons de euros que se destinarám a programas de armamento de caráter militar.

O ministro espanhol da Defesa já anunciara no debate dos orçamentos que decorreu em abril a existência de um desfasamento de 2.370 milhons de euros, que fôrom cobertos com distintos pagamentos realizados durante estes últimos meses e que culminam com este crédito e cerca de 200 milhons que porá o Ministério da Indústria.

Culmina com este crédito extraordinário aprovado polo Conselho de Ministros um dos objetivos ineludíveis do Governo espanhol, já que a nomeaçom de Pedro Morenés, um destacado representante da indústria armamentística, se realizou com o intuito de negociar os pagamentos pendentes.

Com a aprovaçom deste crédito de 1.782 milhons de euros, o orçamento de Defesa vai situa-se nos 8.098 milhons, registando um incremento de 16,88% em relaçom ao ano 2011. Sem dúvida, umhas cifras que contrastam vivamente e ponhem mais umha vez de manifesto a natureza de um governo que aplica duros cortes em salários, educaçom ou sanidade enquanto incrementa de forma indecente o dinheiro destinado às indústrias armamentísticas.