Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

OIT alerta que os cortes promovidos polo PSOE e PP incrementarám o desemprego

Segunda-feira, 30 Abril 2012

As medidas de pretendida austeridade ensaidas polo PSOE e alargadas polo Partido Popular durante os quatro primeiros meses ao frente do governo espanhol, nom servirom para alcançar o objectivo de reduzir o déficit fiscal mas si para afectar profundamente ao crescimento do emprego a cunto e longo prazo.

Eis a principal conclussom do último informe sobre o traballo no mundo elaborado pola Organizaçom Internacional do Traballo e que coincide no tempo com um novo recorde de desemprego no Estado espanhol que, com um 24,4 %, alcança a sua taxa mais alta desde 1994.

Curiosamente, o governo espanhol coincide na análise do organismo internacional e vem de enviar um informe à Comissom europeia na que estima que, a pesar do duro programa de cortes, a taxa do desemprego do ano 2015 será superior à alcançada em 2011.

A OIT tamém critica duramente a reforma laboral do Partido Popular, denunciando que o abaratamento do despedimento nom vai provocar a criaçom de emprego senom, ao contrário, um aumento dos despedimentos.