Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

Finalizou a Escola de Formaçom organizada por AGIR e BRIGA

Quinta-feira, 5 Abril 2012

O blogue da mesma informa desde hoje, com imagens e umha crónica dos três dias, do decurso dumha cita primaveral que alcançou o seu nono ano consecutivo de convocatória.

Os webs das respetivas entidades convocantes, AGIR e BRIGA, atualizam-se também reproduzindo o texto colocado na rede e incorporando mais imagens que ilustram o intenso fim-de-semana organizado, autogestionado e vivido pol@s mais nov@s  de entre @s rebeldes patriotas da esquerda independentista. Palestras, roteiro, foliada, trabalho em equipa, descanso e lazer mais que suficientes para apenas 48 horas de encontro entre companheiras e companheiros dos quatro pontos cardinais da Galiza.

A geraçom que a Galiza aguarda para a sua libertaçom nacional e social de gênero fragua-se diariamente. Mas é em citas nacionais quando a reuniom permite umha identificaçom mais definida do que somos, como somos, e aonde queremos ir. Entre companheir@s que nem sempre podem ver-se os rostos e compartir experiências, forja-se o comunismo que aí vem. O que trazem consigo incansáveis e exemplares jovens que levam um mundo novo no coraçom e na cabeça. Na sua uniom e a aprendizagem tirada de eventos como a Escola de Formaçom sairá ou nom sairá a autoorganizaçom juvenil que se coloque à vanguarda da construçom dum mundo novo. Parabéns a ambos coletivos por este necessário e colosal propósito. Adiante com as Escolas de Formaçom