Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

Conclui julgamenta a jovens independentistas em Vigo

Terça-feira, 14 Fevereiro 2012

A procuradoria mantivo em pé a acusaçom inicial de 2 anos de prisom para cada um dos dous militantes de BRIGA acusados de terem incendiado a fachada dumha entidade bancária durante a jornada da última greve geral, há já mais dum ano. Solicita aliás 1.000 euros em compensaçom de danos para a entidade financeira. Na segunda sessom do julgamento decorrida sexta-feira passada, um pequeno grupo de solidários e solidárias permanecêrom concentrad@s durante o tempo que demorou a audiência convocad@s pola organizaçom juvenil às portas dos julgados de Vigo. A polícia espanhola identificou as pessoas presentes.

Precisamente um membro do corpo policial espanhol foi, junto com um operário que reparou as vidraças, a última das testemunhas deste processo em que desde que começara com a detençom a noite do 27 de Janeiro dum jovem, diversos meios de comunicaçom praticárom a pragmática política da acusaçom com imagens das pessoas encausadas e incriminando-os em feitos cuja participaçom nom foi provada.

Primeira Linha solidariza-se com Simom e Adriám. Ambos som jovens dumha “geraçom à rasca” que mais pronto do que tarde concertará nas ruas do País as fórmulas de rebeliom necessárias para dar cumprida resposta à miséria social, apostando numha honesta, esta sim, acusaçom contra os principais causantes e vividores nesta maré capitalista em que os bancos som principais responsáveis.