Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Notícias

Crise para quem? Repsol obtivo lucros no valor de 1.901 milhons de euros no ano em curso

Quarta-feira, 30 Novembro 2011

Atravessamos umha época em que abundam os chamados que reclamam a trabalhadoras e trabalhadores resignaçom e austeridade. Há que desistir, dim, de reclamaçons e ajustar-se o cinto e, assim, poder sair da crise. Entretanto, precisamente as mesmas grandes empresas que pressionam para aplicar ajustes, cortes do gasto social ou reformas que incidam na exploraçom laboral, continuam a se enriquecer de forma indecente.

Desta vez conhecemos os dados da empresa espanhola Repsol YPF, com distintos interesses na Galiza, que obtivo entre os meses de janeiro e setembro deste ano uns lucros neto de 1.901 milhons de euros, 6,4% acima do que atingira no mesmo período de 2010.

Eis a realidade que nos querem ocultar. Enquanto apregoam reformas e agressons aos direitos da classe trabalhadora, enchem os bolsos. Neste caso o agravo é duplo, ao se tratar de um incremento em parte baseado na interminável escalada do preço do combustível, que incide diretamente na cada vez mais agravada perda de poder aquisitivo de trabalhadoras e trabalhadores.