Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Em destaque

Abrente Editora e Dinossauro Edições editam conjuntamente “Na selva” de Néstor Kohan

Quarta-feira, 6 Abril 2011

Tivérom que passar mais de quatro décadas desde o assassinato de Che Guevara para começarem a aflorar, timidamente, outras facetas da sua vida. O Che como estudioso do capitalismo, analista das dificuldades da transiçom para o socialismo, teórico dos problemas da revoluçom mundial e polemista no interior do marxismo.

Néstor Kohan estudou essas dimensons do Che como estudioso sistemático do marxismo, leitor dos clássicos do pensamento social e apaixonado explorador da literatura revolucionária. Em suma, o Che como pensador radical.

 “Na selva. Os estudos desconhecidos do Che Guevara. A propósito dos seus Cuadernos de lectura de Bolivia“, o mais recente ensaio de Néstor Kohan, sairá em poucas semanas do prelo.

O livro vai acompanhado por três textos publicados anteriormente: “A crítica do Che à economia política (Um comentário aos Apuntes críticos a la Economía Política)”; “O Che e a filosofia da práxis”; mais a “A concepçom política da revoluçom em Che Guevara e no guevarismo (Aproximaçons ao debate sobre o socialismo do século XXI)”. Este último já publicado anteriormente no caderno 14 da Abrente Editora, pois foi empregado como a base da intervençom de Néstor Kohan nas XII Jornadas Independentistas Galegas (abril de 2008).

É umha enorme satisfaçom esta nova inciativa conjunta entre as duas editoras marxistas galega e portuguesa. Mas também podermos editar na língua galego-portuguesa, a de Rosalia de Castro e Camões, um ensaio que sem lugar a dúvidas vai marcar um antes e um depois no guevarismo e no conjunto do marxismo revolucionário pois com enorme rigor desautoriza as erróneas interpretaçons que intencionadamente subestimam a importáncia que o Che concedia à reflexom e ao estudo ideológico. 

Este ensaio desmente um Che Guevara reduzido exclusivamente a combatente guerrilheiro e dirigente político.

Abrente Editora e Dinossauro agradecem ao camarada Néstor Kohan todas as facilidades para a publicaçom deste livro, traduzido em Portugal, diagramado e editado na Galiza.