Abrente

Ediçons digitais da publicaçom trimestral do nosso partido

Documentaçom

Textos e outros documentos políticos e informativos de interesse

Ligaçons

Sites recomendados de ámbito nacional e internacional

Opiniom

Artigos assinados sobre temas de actualidade galega e internacional

Video

Documentos audiovisuais disponíveis no nosso portal

Home » Nacional, Notícias

Francisco Ferrer analisa a crise capitalista na sessom inaugural das XV JIG

Sábado, 26 Março 2011

Às 11 da manhá, de maneira pontual, começou o desenvolvimento das XV Jornadas Independentistas Galegas, que decorrem hoje em Compostela. O marxista catalám Francisco Ferrer, do Seminário de Economia Crítica Taifa, está a expor de maneira sistemática a natureza da atual crise em curso.

O Centro Social do Pichel está cheio de público assistente à palestra inaugural da Jornada, com Francisco Ferrer a apresentar, com apoio audiovisual, as caraterísticas da crise capitalista atual. A intençom do estudioso catalám é ajudar a entender o significado da crise mundial do capitalismo que atravessamos. A intervençom reproduz os conteúdos que o Seminário de Economia Crítica Taifa, que mantém umha atividade constante no seio do movimento popular nos Països Cataláns.

A intervençom do companheiro catalám está a alternar a parte expositiva com o diálogo e o debate, com participaçom do público.

A palestra de Ferrer vai ocupar a sessom da manhá até as 14 horas. À tarde, a jornada vai continuar a partir das 16:30 horas, com as intervençons da comunista e feminista portuguesa Ana Barradas e do histórico marxista basco Iñaki Gil de San Vicente.